Toeter februari-maart 2018-2019

Beste ouders, beste leden,

De leiding is eindelijk van die verschrikkelijke examens verlost en is helemaal klaar om er weer in te vliegen. Daarom zal u zien dat deze toeter weer gevuld is met meer vergaderingen van 14-17 uur en zelfs enkele weekends!

Wel eventjes graag uw aandacht voor enkele belangrijke data:

Zondag 17/2 is het onze jaarlijkse Truffelslag. Deze vergadering gaat door van 10-13u en dus niet in de namiddag. Aan het begin van deze vergadering kunnen jullie kinderen hun brief afgeven waarop staat hoeveel truffels ze hebben verkocht.
Dit jaar is er ook een leuke prijs voor het lid dat het meeste truffels heeft kunnen ‘verpatsen’ aan zijn familie en vrienden, dus doe allemaal je uiterste best!

Zaterdag 23/2 gaan we op verplaatsing naar het Schindebad in Ekeren. Daar liggen de lokalen van de AKABE, met wie wij een superleuke inclusievergadering in elkaar hebben gestoken. We organiseren deze vergadering omdat we ervan overtuigd zijn dat dit zowel voor onze leden, als die van de AKABE een hele leerrijke, maar vooral heel plezante ervaring kan zijn.
Adres: Oorderseweg 83, te Ekeren

Graag willen wij jullie tenslotte uitnodigen op onze Mosselsouper op zaterdag 23 maart.
Deze zit dit jaar in een ander jasje dan de meesten onder jullie gewend zijn. Jullie worden allemaal verwacht in het Ontmoetingscentrum Rozemaai, Ferdinand Verbieststraat 56, 2030 Antwerpen en niet meer in het alombekende Elcks Thuys.
De andere elementen van de succesformule hebben we behouden, dus stroop die mouwen maar omhoog om in onze grote mosselpotten te duiken, want onze grote en kleine portie mosselen zijn van de partij.
Voor degenen die niet zo van deze weekdieren houden, hebben we dit jaar niet één, maar twee alternatieven. Naast kip met appelmoes en frietjes, wordt er dit jaar ook een vegetarisch alternatief voorzien: een veggieburger op een broodje, met frietjes uiteraard.
Het inschrijvingsformulier voor de mosselsouper kan u op onze website terugvinden. Mogen wij jullie vragen ten laatste 17 maart jullie bestelling door te geven, dan zorgen wij ervoor dat alles klaar staat!

Tot slot nog een kleine herinnering: We hebben nog steeds niet van alle leden het lidgeld ontvangen. Wij dringen aan om dit zo snel mogelijk in orde te brengen, anders kunnen wij uw zoon/dochter niet meer meenemen op onze vergaderingen. We betreuren dit met heel ons hart, maar kunnen het risico niet nemen om een onverzekerd kind mee te laten ravotten.

Stevige linker,

De groepsleiding

Toeterfebruari-maart2018-2019

Je kan de nieuwe toeter hier vinden.